jaja, eindelijk foto's - Reisverslag uit Renwick, Nieuw Zeeland van Joep Bool - WaarBenJij.nu jaja, eindelijk foto's - Reisverslag uit Renwick, Nieuw Zeeland van Joep Bool - WaarBenJij.nu

jaja, eindelijk foto's

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

08 Januari 2005 | Nieuw Zeeland, Renwick

Het heeft even geduurt, maar ik heb zojuist foto's geplaatst. Dit zijn de foto's vanaf het begin tot en met deze week. Ik hoop dat ze een beetje bevallen!!

Deze week heb ik weer een rustig weekje gehad. We zijn weer pas op woensdag begonnen omdat oud en nieuw in het weekend viel. Deze week zijn we begonnen met het wegplukken van bladeren bij de druiven. Dit omdat zo de druiven meer zon krijgen, en zo ook beter kunnen drogen. Het is namelijk erg vochtig dit jaar, een van de natste zomers sinds jaren. Dat heb ik weer..... Maar gister, vrijdag was het erg goed weer, s'morgens om 8 uur voelde je gewoon de zon branden, en toen ben ik maar begonnen met smeren, en heb ik een petje gehaald. Het was gister 27 graden, het hoogste wat ik tot nu toe meegemaakt heb. Normaal zou het bijna iedere dag zo'n weer zijn zeggen ze. Vorig weekend ben ik trouwens naar Nelson geweest via st. Arnaud. Was echt een prachtige rit. Op de terugweg zijn we via de Queen Charlotte drive terug gereden. Echt prachtig uitzicht over de Marlborough Sounds!! Vandaag ben ik naar Picton gereden, daar ben ik naar een aquarium geweest kijken en heb ik zo nog wat rondgekeken en de toerist uitgehangen. Van de week heb ik trouwens ook een vishengel gekocht, ik ben al 3 keer geweest, maarja...... Niks he!! Maar alles komt goed!! Dalijk ga ik naar een speedway kijken, is hier achter, de Nieuw Zeelandse kampioenschappen, ik ben benieuwd, zal wel wat groter zijn dan de nachtcross in Kessel! Mensen, we horen het wel weer!! See ya!!

Joep

ps. volgens mij staan er geen adressen meer in mijn mailinglist, hoe dat komt weet ik ook niet. Als je graag wilt weten wanneer ik een nieuw verhaal heb getypt, meld je dan even aan!!

  • 08 Januari 2005 - 06:22

    Aag:

    Hi Joep Jullie hebben veel hogere temperaturen dan wij hier in Tauranga Wij komen net over de 2o-22 . Niks om over op te sheppen,
    maar waar zijn die fotos?
    Ik zag daar wel het fotoboek.Zo je had al een
    beetje werk gedaan.
    Je hoeft wel niet hoog te klimmen om druiven te plukken he Joep.Ik kijk iedere dag even of er nieuws is van Neer
    Bye for now greetings van Aag...

  • 08 Januari 2005 - 08:56

    Aag:

    Hi Joep
    mijn dochter is hier en die heeft mij uit gelegd waar ik de fotos kan vinden
    Het waren prachtige fotos,
    En je bent een heel aardig kereltje zo te zien See you some more.
    Greetings , Aag...

  • 08 Januari 2005 - 14:23

    Astrid & Henk:

    Hoy Joep
    Om te beginnen de beste wensen voor 2005.
    De foto\'s zijn zo mooi dat Astrid ook wel naar Nieuw Zeeland wil,ik ga dan natuurlijk mee als het er van komt.

    Groetjes en veel plezier
    Astrid & Henk.

  • 08 Januari 2005 - 14:25

    Astrid:

    P.S.
    Wij gaan straks bij jouw oudjes een borreltje drinken.

    Astrid.

  • 08 Januari 2005 - 14:35

    De Buren:

    Dag joep,
    nog de beste wensenvoor 2005. Je hebt mooie foto\"s gemaakt. Je voelt je al aardig thuis want je praat al van mijn bedrijf. Succes. Marga Jan Jeroen en Daan.

  • 09 Januari 2005 - 14:05

    Roel Custers:

    Hey Joep,

    Gaaf man die foto\'s. Ik krijg ook zin om weer eens paar maanden rond te trekken in zo\'n mooi land in plaats van hier dat gestresste gedoe. Het scheelt dat vastelaovendj er aan komt. Hey veel plezier nog daar! Groete, Roel

  • 09 Januari 2005 - 14:05

    Roel Custers:

    Hey Joep,

    Gaaf man die foto\'s. Ik krijg ook zin om weer eens paar maanden rond te trekken in zo\'n mooi land in plaats van hier dat gestresste gedoe. Het scheelt dat vastelaovendj er aan komt. Hey veel plezier nog daar! Groete, Roel

  • 09 Januari 2005 - 14:05

    Roel Custers:

    Hey Joep,

    Gaaf man die foto\'s. Ik krijg ook zin om weer eens paar maanden rond te trekken in zo\'n mooi land in plaats van hier dat gestresste gedoe. Het scheelt dat vastelaovendj er aan komt. Hey veel plezier nog daar! Groete, Roel

  • 10 Januari 2005 - 05:05

    Joep Zelf:

    Zeg Roel, jij hebt echt zinb om weer te gaan reizen? haha, 3 keer...

  • 10 Januari 2005 - 06:51

    Anke:

    He joep,
    Wat ziet het er daar geweldig uit en je moet er zeker de omgeving gaan verkennen, super! Niet te vergeten een 2-daagse tocht (incl. kamperen) door het abel-tasman park en terug met de watertaxi. Dat was één van onze hoogtepunten in N-Z.
    Wat duiken betreft: dat hebben wij niet in N-Z gedaan, het is daar toch te koud voor koraal...dus dat is jammer. Ga je straks op te terugweg naar huis niet via bali, of australie o.i.d. Daar is het enorm kleurrijk onder water.
    Leuke site, leuke foto\'s, ga je zeker in de gaten houden.

    Groetjes Anke

  • 10 Januari 2005 - 08:10

    Aag Van Dingenaas Sef:

    Hi Joep Ik zag in een email die ik vandaag kreeg dat ze je in Neer wel bij houden . jullie temperaturen zijn nog steeds hoger dan hier in Tauranga. Is het goed weer om druiven te plukken\'
    Je moest de groeten hebben van Mieke van Tom. see you Joep van Aag...

  • 10 Januari 2005 - 20:59

    Peter Dorssers:

    Hoi Joep,

    Ik heb de foto\'s bekeken. Er zitten een paar mooie tussen maar met zo een omgeving is het ook weer niet zo moeilijk. Heb je ook iets aan mijn NZ wegenatlas? Ik neem aan dat hij versleten is als je terug bent want je reist al wat af met je mooie bruine Telstar. Hier in Nederland is ook behoorlijk warm voor de tijd van het jaar, ca. 10-12 graden boven nul. Hoe vindt de vogel geluiden in NZ? Heel apart niet waar. Roel Custers moet bij Hans Anders gaan werken die herhaalt ook alles (reklame op TV).

    groetjs Peter.

  • 11 Januari 2005 - 10:26

    B&G:

    Hei joep, det zeen nog uns ruige fotoos dao in noe zielandj.

    Ut wurdj tied det wae dao met de joekskepel auch uns un optraeje hubbe. Regel det ff jao.

    Trouwes waat unne sjoene auto, altied al geweite des doe der auch gaer eine haajs met ut stuur aan de verkierde kantj.

    Veul plezeer nog dao en toet weer uns is!

    Groetjes Bart en Gijs

  • 12 Januari 2005 - 20:47

    Mieke Van Tom:

    Hoi, Joep
    Ben door mijn kinderen op het internet gezet.Blij dat ik jouw site daar heb gevonden.Volg ze (net als Aag) met grote belangstelling. Dat het een mooi land is,heb ik zelf mogen ervaren.Geniet er maar van dan kan ik meegenieten.
    Onze Wim is me aan het helpen, en vraagt of je al Orcs gezien hebt.
    Groetjes, Mieke van Tom (Boonen)

  • 13 Januari 2005 - 01:44

    Aag Van Dingenaas Sef:

    Hi Joep.
    Ik zag dat je weer een klant hebt bij gekregen nl , Mieke Wat leuk Mieke
    dat je zo gauw wat laat horen . Ik had tegen Joep gezegd dat hij mij tijdelijk als een Oma kan beschouwen, Zijn Oma heeft met mij bij Wulms naaien geleerd, Mien Hansen..
    Nou is het hier ook zomer
    Joep \'Wim die dingen waren hier at Mount Manganui, Ik zag ze gisteravond op het nieuws, Goodbye see you Aag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Renwick

Joep
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 104190

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: