telefoonnummer - Reisverslag uit Renwick, Nieuw Zeeland van Joep Bool - WaarBenJij.nu telefoonnummer - Reisverslag uit Renwick, Nieuw Zeeland van Joep Bool - WaarBenJij.nu

telefoonnummer

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

30 December 2004 | Nieuw Zeeland, Renwick

Hoi mensen, hier ben ik nog een keer:

Ik heb ook een ander telefoonnummer gekregen:

+64212090316

Gooi mijn oude nummer trouwens niet weg, die gebruik ik gewoon weer als ik terug ben!!

hojje,

Joep

  • 30 December 2004 - 14:33

    Löbbes:

    Ha Joepie!
    Bellen ging niet zo goed met de kerstsessie hè!
    Je viel de hele tijd weg...
    Zo te horen ben je ook goed de kerstdagan doorgekomen.
    Ik wens je alvast een goed uiteinde en we smsen nog wel!
    Dikke kus

  • 30 December 2004 - 18:38

    Hoekske:

    Heej Joep,

    Hoe is dat nou om op zijn kop te lopen?

    Oudoeweej en nun kuske vur alle Nieuw Zeelandse vrouwen daro.

    Hoekske

  • 31 December 2004 - 20:08

    Aag:

    Hi Joep een happy new year van Aag .Ik hoop dat je een plezierige tijd hebt in New Zealand en dat je veel mail krijgt van je vrienden. Dat heb je nodig in het begin. Het weer is goed hier . Pluk ze Joep. groeten van Aag ,see you"

  • 31 December 2004 - 22:16

    Wiel:

    Het was een vreemde ervaring om vandaag (vrijdag) al om 12u 's middags naar NZ te bellen om daar Joep een gelukkig Nieuwjaar te wensen.... Wij hadden immers nog 12 uur te gaan!
    Aag, ook voor jou de beste wensen; Zou je me eens je e-mailadres willen toesturen, dat praat misschien makkelijker. Het onze is: info@boerwiel.nl
    Over drie kwartier zijn wij ook in het nieuwe jaar beland; Joep, je moest eens weten hoe Stef de laatste dagen al in de weer is geweest met vuurwerk; Met hun hele club komen ze hier steeds experimenteren en knallen, want dat mag normaal pas vanaf vandaag.
    Vannacht wordt het hier op de Waog ouderwets gezellig; Stef komt met al z'n vrienden hier slapen, maar ook Mieke brengt een heleboel meiden mee. Trudelies is al volop bezig wafels te bakken...
    Iedereen, tot volgend jaar
    Wiel

  • 01 Januari 2005 - 00:04

    Joep Zelf:

    hoihoi, mensen, teneerste allemaal een gelukkig nieuwjaar! Hier is het al nieuwjaarsdag, de meeste van jullie zullen nu op het moment aan het feesten zijn. Ik ben gister ook uit geweest. In Blenheim, was wel appart, in je T-shirt oud en nieuw vieren. Ik was op een gegeven moment nog maar alleen over, en toen hebben ze me er uit moeten vegen vanacht bij de Nightclub, Goats. Was wel aardig, maar hier stoppen ze veel te vroeg, al om 3 uur!!! Ik heb mijn eerste kilometers ook gereden met mijn auto. Hij hangt nog steeds in elkaar, en hij rijd ook nog! Vandaag, regent het, dus ik weet nog niet wat ik ga doen, ben van plan om morgen als het weer goed is, eens naar Picton te rijden. Mensen, de groetjes daar!!

    Joep

  • 01 Januari 2005 - 01:40

    Aag Van Dingenaas Sef:

    Wiel mijn email adress is
    oma@in2net.co.nz
    groeten en een gelukkig
    nieuwjaar van een
    dorpsgenoot see you Aag.

  • 01 Januari 2005 - 20:25

    Rob:

    hey joepie,enne, gelukkig nieuwjaar daarachter. voor jouw al een tijd terug. ik ben nog aan het bijkomen. ouderwets gezellig bij Sjaen. over een paar uur vertrekken we op wintersport. ik ben eens benieuwd. kun je eens wat laten zien van je nieuwe aanwinst en natuuurlijk van de streek? ik ben benieuwd. succes met je stage! groeten Rob

  • 02 Januari 2005 - 02:08

    Peter Dorssers:

    Ha Joep

    Ik wens je nog een gelukkig nieuw jaar en natuurlijk aan iedereen die dit leest. ik heb de jaar wisseling samen met opa "gevierd" en naar het vuurwerk boven Heythuizen gekeken. Er was meer vuurwerk dan ik heb meegemaakt in NZ (Nieuw Zeeland) maar dit kan inmiddels verandert zijn. Opa is erg geinterseerd in jou doen en laten in NZ en vraagt iedere keer of ik al iets van jou gehoord heb. Het gaat je zo te lezen goed af om het leven in NZ te verkennen. Kom je nog wel aan werken toe ?

    groetjes Peter

  • 02 Januari 2005 - 11:43

    Frank:

    Hey Joep!
    allerbeste wensen voor komend jaar hé! ik las dat je een heuse auto hebt gekocht,wat leuk! maar je zult zonder auto ook wel niet zover komen.
    groeten!

  • 02 Januari 2005 - 20:01

    Joep Zelf:

    Hoi hallow!
    Nee indd het vuurwerk hier viel erg tegen, een paar pijlen, wel mooie trouwens, en dat was het. Heb geen enkel rotje strijker of wat voor knalvuurwerk dan ook gehoord of gezien. Anders dus dan dat "slagveld" bij ons thuis als ik het zo heb begrepen(heb ik vroeger nooit gedaan!!!!.......). Ik ben op het moment in Nelson, een stad in het noorden van het zuidereiland. Erg mooi hier allemaal. Gister ben ik in de beregen geweest bij st. Arnaud. Ook erg mooi daar, het lijkt ook een beetje als Oostenrijk, het heet ook niet voor niks the Southern Alps. Ik hoef woensdag pas weer te beginnen met werken, vakantie he!! hahaha, was vorige week ook al zo! haha. No8u de groetjes daar!

  • 04 Januari 2005 - 00:26

    Aag:

    Hi Joep Hartelijk dank voor jouw mail . Nou weet ik een beetje wie je bent. Ik had ons Sjaak aan de telefoon van morgen Die had nog met jouw Oom Peter gepraat en over en weer over ons gepraat. Ik send je gauw een langer e-mail Greetings van Aag. See you.

  • 05 Januari 2005 - 10:09

    AAG:

    Hi Joep I did not see any more mails for you . so I thought I wil send you some greetings from us , How did your first work day go?The weather was good here.How is your English Joep. Did you manege to get another computer? I hope that you have a good week , see you Aag....

  • 05 Januari 2005 - 18:48

    Robert:

    heeeeeey joeppieeeeee de beste wensen nog van dae kale he,hub eindelijk dine site ens te pakke gekraege.zeen desse unne nuuje auto haes.hubse auch al sets van lord of the rings gevonje.doe wets het he anges kumse nimmieeer naer laevendj binne he bolle bakker hahahahahaha!nou de groete vanoet de angere kantj van de waereldj oftewaal roggel hahahaha bienao net zo ver en toet de volgendje kieer.haoj dich waal een bietje op de heugte de komendje waeke euver de vastelaovendjsactiviteiten!

  • 06 Januari 2005 - 06:51

    Joep Zelf:

    Hey Baer!! ik heb nog geen sets van de lord of the rings op de foto gezet, maar ben zeker van plan om er heen te gaan. Het is op 3 locaties opgenomen, dus ik moet ff kijken welke ik ga bekijken. Het bierviltje met jou emailadres hangt trouwens nu in de plaatselijke pub "Cork and keg", die kerel spaart viltjes, en nu hangt hij dus aan de muur.
    Mensen trouwens nog ff geduld, ik hoop morgen foto's op de site te kunnen zetten!! See ya!
    Joep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Renwick

Joep
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 104189

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: