nog 2 nachtjes te gaan!! - Reisverslag uit Neer, Nederland van Joep Bool - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes te gaan!! - Reisverslag uit Neer, Nederland van Joep Bool - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes te gaan!!

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

17 December 2004 | Nederland, Neer

Hallo mensen,

Het is bijna zover!! Ik ben zo langzamerhand bezig met mijn tas in te pakken, is wel raar, ik moet allemaal zomerkleding inpakken terwijl het buiten maar vies, koud weer is! Ik heb deze week ook een creditcard aangeschaft, zodat ik in NZ lekker onbelemmerd geld kan uitgeven (totdat het op is....). Zondag om 13:15 dan is het zover, dan vertrekt mijn vliegtuig richting Hong Kong, hier kom ik 20 december aan om een uur of 8 in de morgen. Hier moet ik ongeveer een hele dag wachten, kortom daar ens ff rond kijken. Zal ook wel erg gaaf zijn daar. Loempia's eten enzo hahaha. Dan vertrek ik om 9 uur in de avond richting Nieuw Zeeland. Dan kom ik om 13:00 de volgende dag (inmiddels 21 december) aan in Auckland. Hier moet ik weer 3 uur wachten, en dan vertrek ik naar Christchurch. Ik kom dan om 17:30 aan in Christchurch. Hier zal ik een nacht overnachten in een hotel(heb ik mijn creditcard voor de eerste keer kunnen gebruiken). De dag erna 22 december vertrek ik met mijn treintje richting Blenheim, hier zal ik ongeveer om 12 uur aankomen. Eindelijk....... Dit wordt mijn eerste keer vliegen, ik benieuwd.... Wat daarna nog allemaal gaat gebeuren, we zien wel!! Ik heb de batterijen van mijn camera volgeladen, dus ik probeer het vast te leggen! Mensen, we spreken ons! Wij weet nog tot bij sjaen, een van deze 2 avonden die ik nog kan gaan, en anders tot na 21 april 2005!! Hojje worruh!

Joep van de Bool

ps. ik ben de eerste dagen nog wel te bereiken om mijn nummer, maar ik heb ervaring opgedaan in Polen met sms'jes sturen vanuit het buitenland: DUUR!! Dus ik wil daar een simkaart kopen. Mijn tijdelijke nieuwe nummer zal ik op deze site zetten, zodat mensen die me niet kunnen missen nog kunnen sms'sen ofzo.

  • 19 December 2004 - 17:31

    AnnA:

    Hej Joep,

    ik wens je een prettige reis, je hebt nogal een eind te gaan lees ik zo. En ik zie je vast wel weer verschijnen op msn.

    Groeten je overbuuv in Nederland

  • 20 December 2004 - 07:07

    Mieke:

    Heej Joep,

    Hiël veul plezeer en succes wôh ien Nieuw-Zeeland!
    En nie vergète um an Wout en Bas de groetjes te doen!

    Groetjes uut Wanssum

  • 26 December 2004 - 18:11

    Giel Stienen:

    Hoe bevalt de witte Kerst aan de andere kant van wereld? Groeten van Marianne en Giel.

  • 04 Januari 2005 - 19:54

    Leiderikx@hotmail.com:

    Hallo Joep
    Fijn om al je ervaringen in Nieuw Zeeland hier mee te beleven ik volg ze iedere dag Het moge je goed gaan en tot gauw weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Neer

Joep
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 104186

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: