Hey mensen - Reisverslag uit Neer, Nederland van Joep Bool - WaarBenJij.nu Hey mensen - Reisverslag uit Neer, Nederland van Joep Bool - WaarBenJij.nu

Hey mensen

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

11 December 2004 | Nederland, Neer

Hallo beste vriendjes/vriendinnetjes/familie/kennissen/en andere aanhangsels!!

Ik wens jullie hierbij welkom op mijn nieuwe site. Aangezien mijn site op aroundtheblobe.nl totaal bef was aangezien ik er geen foto's op kon plaatsen, heb ik er hier maar een gemaakt. Dit om er foto's op te kunnen plaatsen, als ik aan het druiven plukken ben ik mijn korte broek, en jullie allemaal kou staan te lijen, met kerstmis/nieuwjaar/carnaval!! Dat ga ik dus wel allemaal missen, maarja aangezien deze dingen ieder jaar weer terug komen.......

Ik ben dus net een krappe week terug van mijn stage in Polen, daar heb ik weer heel wat opgestoken, van de cultuur, en de landbouw en weet ik wat allemaal, heel veel dus. Maar komende zondag 19 december vertrek ik voor de allereerste keer in mijn leven naar Nieuw Zeeland. Hier ga ik stage lopen bij het biologisch wijnbouwbedrijf Seresin, www.seresin.co.nz na deze stage ga ik ook nog enkele weken rondreizen in nieuw zeeland. Ik heb er zin in, en ik hoop jullie allemaal een beetje op de hoogte te kunnen houden van hoe het daar is enzo. Als jullie hier ergens jullie emailadres invullen krijgen jullie altijd automatisch een mail wanneer ik een nieuw verhaaltje heb getikt of foto's heb geplaatst. Dus kijk maar!! Mensen, de groete, en tot na 21 april als ik jullie voor 19 december niet meer in "den levende lijve" zie!!!! De groenten!!

Joep

  • 12 December 2004 - 15:12

    Pool:

    ha die joep. ben je al een beetje klaar voor de trip naar new zeeland. weet je al welk vliegnummer enzo. anders kan ik nog een bommetje plaatsen in het vliegtuig. kun je nog lache hahaha. ik ga hier dadelijk een paar dozen met zakken voor de spruiten halen. hier 160 kilometer vandaan. dus een uurtje of twee rijden. groeten uit polen

  • 12 December 2004 - 15:13

    Yes Ik Ben De Was De Eerste:

    ha mooi ik had het eerste berichtje gezet in dit ouwehoer dossier. groeten

  • 14 December 2004 - 12:38

    Antoinette Thiesen:

    Ha,Joep

    Ik wens je heel veel succes in je stageland, dit is een te gekke kans, om een land te leren kennen. Geniet ervan, en heel veel plezier, groetjes, antoinette, Henk en de kids.

  • 14 December 2004 - 13:45

    Boerjos:

    Ja ja joep, wat opgestoken van de cultuur in polen, volgens je laatste verhalen was het meer iets in de cultuur gestoken hebben. Als je dat hetzelfdse doet in Nieuw Zeeland zul je het ook daar best naar je zin hebben.
    Groeten Boerjos

  • 14 December 2004 - 19:46

    Peet Oet Eik:

    ha joeppie!! enne ich huur t waal t geit dich good do!! Nog veul plezeer en we zeen dich wel weer une kier vurschiene!! Groetjes!!

  • 15 December 2004 - 08:46

    Jose Verheijen:

    Veel succes !!

  • 16 December 2004 - 15:11

    Brooy:

    Hey Joep, Wijn is goed en RODE wijn helemaal toch? Ik vind het alleen jammer dat deze stage waarschijnlijk veel tegen gaat vallen. Ik bedoel heb je eerst 15 weken in de spruiten gezeten ga je een beetje druiven plukken.. Maar toch ik hoop dat ik ongelijk heb een veel plezier daar in Nieuw-Zeeland. groeten Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Neer

Joep
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 104179

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: